Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/26-0563 - "Liiklusseaduse muutmise seaduse eelnõu (911 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 May 2026 16:30:13 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/26-0563 - Liiklusseaduse muutmise seaduse eelnõu 
(911 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 18.5.2026 
resolutsioonile.

Osapooled: Kliimaministeerium

Tähtaeg: 04.06.2026 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/4ea8d609-ac07-416c-ac7b-f6f08a52822e
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/4ea8d609-ac07-416c-ac7b-f6f08a52822e?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main